Teraz czytasz
Fit owsianka – szarlotka, zapiekana

Fit owsianka – szarlotka, zapiekana

fit owsianka

Nie ma nic gorszego niż zimne śniadanie. Niestety często rano brakuje nam czasu na przygotowanie ciepłego posiłku. Czasem ratuję moją owsiankę lub koktajl odrobiną wrzątku ale to nie jest rozwiązanie idealne. Jeśli tylko czas na to pozwala, smażę omleta lub przygotowuję zapiekaną owsiankę, którą widzicie na zdjęciu. Fit owsianka to najlepsze wyjście dla osób na diecie – jest pyszna, sycąca i można do niej dodać ulubione dodatki. Dzięki temu, że jest zrobiona na słodko, nasyci naszą ochotę na coś w tym stylu i nie będziemy sięgać np. po słodycze!

Fit owsianka – składniki

– 80g płatków orkiszowych
– 20g rodzynek
– 1 jajko
– 1 jabłko
– 20ml soku jabłkowego
– 1/4 łyżeczki Stewii
– 1/4 łyżeczki cynamonu

    Przygotowanie

    Wsyp płatki orkiszowe do miseczki, dodaj do nich sok, jajko, stewię oraz cynamon. Dokładnie wymieszaj, aby roztrzepać całe jajko do jednolitej masy. Dorzuć do tego rodzynki i starte na tarce jabłko. Tak przygotowana fit owsianka powinna wylądować w naczyniu żaroodpornym. Pieczemy ją przez 20 minut pod przykryciem w piekarniku rozgrzanym do 180 stopni. Gotowe :) Taka owsianka idealnie sprawdzi się zarówno na śniadanie jak i na kolację, jeżeli to właśnie wieczorem nachodzi Cię ochota na słodkie.

    Zobacz także
    placki bananowe

    Jeżeli masz ochotę, możesz dodać do owsianki daktyle, suszone banany, orzechy (np. włoskie czy nerkowca) czy nawet odżywkę białkową. Wszystko zależy od Twoich preferencji.

    4 komentarze
    • jezusie probowalam,i moge jesc na sniadanie obiad i kolacje! pycha! jak zawsze ;)

    • Super dietetyczny przepis :) skarbnica wiedzy tzn przepisów z super posiłkami!

    • Całość mieszamy dokładnie w żaroodpornym naczyniu i pieczemy przez 20 minut pod przykryciem w piekarniku rozgrzanym do 180 stopni. Gotowe :)

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Do góry