Teraz czytasz
Orzechowe kulki – fit przepis

Orzechowe kulki – fit przepis

orzechowe kulki

Szybki i prosty przepis na domową przekąskę low carb, czyli orzechowe kulki! 

Lista składników:

  • masło orzechowe Maslove (lub migdałowe, pistacjowe, z orzechów nerkowca itp.) – 4 łyżki
  • wiórki kokosowe – 1 łyżka
  • gorzka czekolada – 4-5 kostek
  • odżywka białkowa – 1 łyżeczka

    Przygotowanie:

    Wymieszaj wybrane masło orzechowe z wiórkami kokosowymi i odżywką białkową. Konsystencja powinna nie być wilgotna. Uformuj kulki i włóż je do zamrażarki na 2 godziny.

    Przed wyjęciem rozpuść gorzką czekoladę w kąpieli wodnej. Preferowana jest surowa czekolada lub ta z jak najniższą zawartością cukru i bez dodatkowych składników np. ta dostępna tutaj. Następnie zanurz w niej uformowane kulki i włóż z powrotem do zamrażarki. Potem, po godzinie kulki są gotowe do jedzenia.

    Smacznego!

    Jak można zauważyć orzechowe kulki nie są trudne w przygotowaniu. Można je wykonać w przerwach od nauki czy pracy, aby później mieć dodatek do posiłku lub po prostu miłą przekąskę na zakończenie dnia.

    Zobacz także
    kurczak

     

    Autorka, Sylwia Lelonek, właścicielka bloga livethenature.com. Zawodowo i hobbystycznie zajmuje się dietetyką kliniczną i wszelkimi aspektami związanymi ze zdrowym stylem życia. Na co dzień studiuje, a wszystkie weekendy wypełnione ma szkoleniami i kursami. Wolny czas spędza zawsze aktywnie. Entuzjastka alternatywnych rozwiązań żywieniowych, na temat których czerpie wiedzę z książek oraz najnowszych wyników badań.

    Brak komentarzy

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Do góry