Teraz czytasz
Pieczona owsianka z bananem

Pieczona owsianka z bananem

pieczona owsianka

Ta pieczona owsianka skradła ostatnio moje serducho! Idealny posiłek potreningowy, a że znalazłam idealne połączenie smaków, po prostu muszę się z Wami podzielić przepisem! Idealnie sprawdzi się też na redukcji, gdyż ma fajne makro. Jeżeli chcesz, możesz oczywiście dodać coś więcej i mieć więcej kalorii – wybór należy do Ciebie. 

Pieczona owsianka – składniki 

  • naczynie żaroodporne (bądź inne w którym możecie owsiankę upiec)
  • 1 białko jaja
  • 30g ulubionej odżywki białkowej
  • 100g płatków owsianychja używam tych, bo są najlepsze do tego dania
  • banana (pół pokrojonego w kostkę, pół w plastry)
  • cynamon cejloński

Przygotowanie

W miseczce mieszacie białko jaja z płatkami owsianymi. Białko mieszacie w kubku wody (pełen)  – dolewacie do jajka z płatkami. Następnie mocno mieszacie i odrzucacie pół banana pokrojonego w kostkę. Potem wylewacie masę do wypsikanego jakimś tłuszczem naczynia żaroodpornego i układacie na wierzchu banana pokrojonego w plastry. Po tym posypujecie cynamonem i pieczecie 30minut w 180 stopniach. PYCHA!

Jeżeli chcesz, dodaj do owsianki np. owoce jagodowe. Są najlepsze, gdyż mają bardzo mało kalorii, dzięki czemu zwiększysz słodkość i objętość bez strat. Ja bym poleciła taką owsiankę również upiec, a następnie spakować do pracy. Sprawdzi się idealnie i nawet na zimno smakuje super.

Zobacz także
przepisy z awokado

Przepis autorstwa: Kasia Nadolska

pieczona owsianka

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Do góry